ablog
isolated notes exposed

take samui

Egyelőre minden a tervek szerint halad. A minap visszanéztem néhány fényképet, és rájöttem, hogy eszméletlen mennyiségű programot toltunk végig ez alatt a pár nap alatt. Nem olyan régen még Chatuchak piacon bóklásztunk a tűző napon, és az Angkor Wat-os hajnali kelések is elég közelinek tűnnek. A tervek szerint Samui volt a pihenés helye. My happy place. Sikerült.

Legalábbis azt hittük. Igazából az történt, hogy amit eddig kihagytunk éjszakai életből, az itt bepótoltuk. Első nap azzal indítottunk, hogy Levivel ordenáré módon berugtunk (ezennel bővítem a „részegen külföldön” micro blogot vagy personal tumblr-t, vagy mittomén). A hely tökéletes volt erre: egy darab főutca, közeli tengerpart, éttermek és kocsmák egymás hegyén-hátán. A szállásunk frenetikus volt, igaz, a parttól viszonylag messze volt, ezért minden besétálást komoly fontolgatás és tervezés előzte meg (ennek pont ellenkezője volt pl a bangkoki szállásunk). Egy teljes villát vettünk ki 7-en. A felső szinten nagyszoba és hatalmas terasz, az alsó szint sokkal puritánabb, lényegében 2 hálószobával. A villába kb. 150 kacskaringós és szűk lépcső vezetett fel a szálloda bejáratától és még 100 lépcső volt a szálloda (vagy inkább resort) szabad, kültéri medencéje. Hatalmas szerencsénkre majdnem teljesen végig egyedül voltunk, így lényegében miénk volt a medence (utolsó nap jött még egy pár, de ők a még fentebb lévő jakuzzit foglalták el, nem sok vizet zavarva – ééértitek), ráadásul a látvány magáért beszél (lásd facebook cover). A tengerparton első este (már eléggé illumináltan) találtunk egy kocsmát, ahol nagyon kedvesek voltak velünk a pincérlányok, végig társasjátékot toltak velünk, ingyen mogyoró volt, stb. Lényegében kiemelkedett a többi helyhez képest. Sőt, bónuszként az egyik pincérnő egy ladyboy volt, amit az egyik este haza is vitt egy középkorú Brit faszi.

Jpeg

Utolsó este Full Moon Party volt a szigeten (évente egyszer van ilyen, amikor az esős évszak végét ünneplik az emberek és bambuszból, levelekből, virágokból díszített gyertyát és füstölőt engednek a vízre – ezt mi is megtettük), ami rengeteg embert és mocskosul olcsó koktélokat jelent – 60 Baht, azaz 420 Ft volt bármelyik koktél. Kicsit visszafogtunk magunkat (legalábbis majdnem mindenki), mert reggel fél 7-kor vett fel minket a taxi, és indultunk Phuketre (szerencsésen, bár roppant fáradtan megérkeztünk), de ez majd a következő post. Előzetesen csak annyi, hogy Samuiról Phuketre szárazföldön eljutni roppant egyszerű: beszállsz a minivan-be, kiszállsz a minivan-ből, be a buszba, ki a buszból, fel a kompra, le a kompról, be a buszba, ki a buszból, be a tuktuk-ba, le a tuktukról fel a buszra, le a buszról fel a tuktukra, ki a tuktuk-ból és már ott is vagy 12 óra alatt.

2_FullMoonParty.01

Posted by aui on November 18th, 2013 :: Filed under thailand,travel
You can leave a response, or trackback from your own site.